1. Да събират документи на кандидатите за работа, когато има вакантно място в компанията.
2. Да подбират сред кандидатите тези, които отговарят на изискванията на вакантната длъжност, като естествено представят кандидатурите им за одобрение от "шефа".
3. Да изготвят заповедите за назначаване/освобождаване.
4. Да събират оферти за обучения от фирми, които предлагат обучения, без да пропускаме това, че в някои компании професионалистите по човешки ресурси сами организират и провеждат специализиращото обучение на нови служители или са натоварени да проведат самостоятелно някакво друго обучение за тях.
5. Да организират годишните (в най-добрия случай месечните) оценявания.
6. Да изготвят и съхраняват лични файлове за персонала.
2. Да подбират сред кандидатите тези, които отговарят на изискванията на вакантната длъжност, като естествено представят кандидатурите им за одобрение от "шефа".
3. Да изготвят заповедите за назначаване/освобождаване.
4. Да събират оферти за обучения от фирми, които предлагат обучения, без да пропускаме това, че в някои компании професионалистите по човешки ресурси сами организират и провеждат специализиращото обучение на нови служители или са натоварени да проведат самостоятелно някакво друго обучение за тях.
5. Да организират годишните (в най-добрия случай месечните) оценявания.
6. Да изготвят и съхраняват лични файлове за персонала.
В така описаните задължения (работа) на професионалистите по управление на човешките ресурси обаче няма нито грам "управление"
Няма коментари:
Публикуване на коментар