- Целта на маркетинга е да разбере потребителя толкова добре, че продуктът и услугата да му паснат така, че сами да се продават.
- Маркетингът е проучване на пазара с оглед търсенето и предлагането на стоки, а маркетинговият отдел в дадена фирма се занимава с възможността за планиране на продукцията.
- Добрата маркетингова стратегия и новите идеи за реклама на предлагания продукт са сигурния знак за печалба.
Настоящият уеб сайт е създаден с учебна цел за нуждите на ПГИ „Д-р Иван Богоров” – гр. Варна. При създаването му е използвана информация от интернет сайта на „Сосиете Женерал Експресбанк” АД. Публикуваната в уеб сайта информация относно продукти и услуги не обвързва по никакъв начин „Сосиете Женерал Експресбанк” АД.
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ОТДЕЛ МАРКЕТИНГ
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар